15 abr 2011
15 abril
Os homes/mulleres somos como electrodomésticos aos que as baixadas e subidas de tensión da rede aféctannos e poden danarnos os circuítos. Ao marxe do estrictamente alimenticio, o noso alimento diario tamén son as novas que recibimos ben a través dos medios, da rede ou directamente das persoas coas que nos relacionamos. Todos temos algún amigo especialmente cincento, do que tan só esperas que che baixe o ánimo, por eso en canto o ves xa tomas as medidas necesarias para contrarrestar a súa acción. Cos medios de información pasa o mesmo, xa sabemos que as boas novas non venden, ou se venden fano nunha cuarta parte das malas, salvo que lles ocorra o de Zapatero cos chinos e a inversión dos nove mil millóns das caixas, no que unha boa nova se torna nunha mala nova e entón dispara o interese pola nova. Non coñezo ningún estudio ao respecto, me gustaría saber en que medida o consumo de malas novas nos afecta ao estado de ánimo. Facede a proba, collede unha portada dun xornal e valorade, eso si, con algúns medios cincentos levade antídotos por si acaso non vos recuperades.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Envolturas de silencio
E l invierno envuelve cada rama entrelazadas entre sí por el frío y la niebla que lo atrapa todo en un escenario de aventura. Todo es ...

-
Iconos Imagen: Jeff Koons y Cicciolina, "Ponies", 1991 Autor: Jeff Koons Jeff Koons y Cicciolina Jeff Koons J e...
-
Iconos Foto : Diane Webber, 1956 Autor : Peter Gowland Foto : Diane Webber A Diane webber (Los Á...
No hay comentarios:
Publicar un comentario